Wednesday 15 November 2017

Tsr Trading System


Du kan gå galt 50 av tiden og fremdeles tjene mye penger. Disse enkle handelsmetodene fungerer for alle, uansett om du re. Trading-aksjer, alternativer, forex, varer, indekser og eller CFDs. Day trading, posisjon trading, swing trading - det spiller ingen rolle. En nybegynner, mellomledd eller fullt erfaren trader. Innføring av handelshemmeligheter avslørt 2 0 TSR2 0.I dette kurset vil du oppdage bestemte trinnvise trading-strategier for pengestyring, brukt av vellykkede handelsmenn, som du kan bokstavelig talt slippe inn i ditt nåværende handelssystem og se umiddelbar fortjeneste økende resultater. Her er bare noen av de tingene du vil oppdage. De 3 kritiske risikostyringskomponentene som handelssystemet ditt må ha - uten bare en av disse komponentene, garanteres du å mislykkes. Trinn-for-steg instruksjoner om hvordan du kan omdanne ditt nåværende handelssystem til en kontantgenererende maskin. Det er lett å oppdage din handelskant, når du vet hvordan. Hvordan strategisk minimere tap av handler og eliminere store tap ses. Den fine kunsten å la fortjenesten løpe Er du selger dine stillinger for tidlig eller holder du for lenge. Klikk her for umiddelbar nedlasting. De risikoene du tar garantert å sende deg, brøt Oppdag den gyldne formelen som beregner din posisjon størrelser for deg og garanterer at du blir i spillet. Hvordan å beregne ditt verste scenario selv før du går inn i en handel Dette er garantert å gjøre det lettere å sove om natten. Hemmeligheten til å administrere åpne stillinger - du kan også lære denne disiplinerte tilnærmingen vanligvis reservert bare for profesjonelle handelsfolk. Den ideelle mengden penger du bør handle med Ikke mer gjett arbeid. Den enkleste måten å beregne ditt stoppfall og spare stort Uten å vite denne metoden spyler du penger ned i toalettet. Den ene ingrediensen du bokstavelig talt Gå inn i handelssystemet ditt som kan tredoble din fortjeneste - du vil vite hva den ene er. Og det er bare en smak av hva som er dekket. TSR 2 0 er fullstendig revidert, testet og bevist med hundrevis s av forhandlere over hele verden, se testimonialene under Only 97, klikk her for umiddelbar nedlasting. I tillegg til TSR 2 0 manualen, her er noen ekstra bonuser du vil motta. TSR 2 0 Spørsmål Svar Arbeidsbok. For å sikre at du har det jeg har også sette sammen en fantastisk test deg selv arbeidsbok som gjør det perfekte kompliment til TSR 2 0 manual. Inkluderer eksempler på live trading money management, fra start til slutt, med fullstendig arbeidskalkulasjoner. Money Management Wizard Spreadsheet. Min egen personal management wizard regneark med alle de pengehåndteringsformlene som allerede er programmert for deg Alt du trenger å gjøre er å fylle ut blankene. Nå er det enkelt å bruke teorien. Den originale Turtle Traders Rule Book. For over fire og et halvt år, en gruppe på 14 varer handelsfolk oppnådde en gjennomsnittlig årlig sammensatt avkastning på 80 kjent som skildpaddshandlerne, med denne bonusen får du sine nøyaktige handelsregler. Curtis M Faith, en av de opprinnelige skilpaddene sa Disse er den faktiske rullingen es som jeg brukte i min egen handel. Stuart McPhee Money Management Talk. Listen til en 45 minutters presentasjon av Stuart McPhee, forfatter av Trading In A Nutshell, med hans ta på de kritiske komponentene i pengehåndtering. Den komplette TSR 2 0-pakken er bare 97 levert med umiddelbar nedlasting. Bruk det. Få det fortjent av det. Er du fortsatt tenkt på det, vennligst la meg fjerne risikoen din helt uten min. Ingen spørsmål, Money Back Guarantee. Grab din kopi av TSR2 0, test det ut og hvis du er ikke glad for noen grunn, innen 60 dager, bare gi meg beskjed og jeg vil refundere kjøpet 100 Jeg kan ikke være mer rettferdig enn det. Det er ikke teoretiske strategier som bare superhandlere kan dra nytte av. De er kraftige taktikker du vil være i stand til å forstå og sette i bruk Bestill nå og jeg garanterer at du blir begeistret. Din Trading Coach. Professional Trader, Forfatter Coach Klikk her for å lese min bio. These er hemmelighetene topphandlere bruker, fordi jeg bruker dem too. Trading Secrets Revealed fra David Jenyns er re alliert det første praktiske kurset vi har sett som forenkler det viktigste aspektet ved handel Jeg vet at disse er de hemmelighetene topphandlere bruker, fordi jeg bruker dem også. Som vi alle vet, er kunnskap den gyldne nøkkelen til handelssuksess, og dette er fylt med noen av de beste handelsinformasjonene jeg har sett. Hva jeg likte mest var det faktum at dette kurset ikke er akkurat teori, forklarer David hvordan man bruker disse prinsippene til ditt personlige handelssystem. Så det er ideelt for alle handelsfolk. Takk så mye for det uunnværlige kurset. Paul Handforth - Professional Trader Educator. virkelig noe spesielt. Jeg trodde bare at jeg ville slippe en linje og fortelle deg hvor imponert jeg er med Trading Secrets Revealed course Det er ikke ofte at jeg blir begeistret for nye produkter etter så mange år, men din er virkelig noe spesielt sterkt anbefalt for handelsmenn på ethvert nivå Godt gjort. Mark McRae - Profesjonell Trader Forfatter. Mark David i 2008.Dette er solidt materiale Det kan faktisk bli kalt den hellige gral av handel. Dette er solidt materiale Det kan faktisk bli kalt den hellige gral av handel The elementer i dette kurset er fellesnevneren til alle vellykkede handelsmenn, om handelsdrivende, svingehandler eller holder for lengre sikt. Hopping handlet for en stund vet jeg at for de fleste handelsmenn er innholdet i dette kurset vanligvis hardt opptjent over måneder eller år. Det vil definitivt peke rookie i riktig retning og krystallisere for oss veteraner hva vi kanskje vet instinktivt. Selv om dette kurset ikke garanterer din suksess, uten elementene i dette kurset, en er dømt til å mislykkes. Jeg skulle ønske jeg hadde dette kurset da jeg først startet. Til slutt har du David, forfatteren, som virker oppriktig ivrig etter å hjelpe. De få ganger jeg korresponderte med ham, svarte han ivrig etter å hjelpe med eventuelle problemer. Hele pakken er en vinner vel verdt investeringen. Guss T - Privat Trader - New York, USA. Det viktigste og mest oversett aspektet av trading. David Jenyns har virkelig fanget det vi føler er det viktigste og mest oversett aspektet av handel, som er trading money management Så mange handelsmenn baserer beslutninger på følelser og ikke en solid plan. Denne e-boken gir gode eksempler på hvordan du bruker stoppordreordninger for å minimere tap og etterfølgende stoppordreordninger for å tillate fortjeneste å løpe. Dette er nøkkelen til vellykket handel Du kan gå galt 50 av tiden og fortsatt tjene penger med dette systemet. Anbefales på det sterkeste. David C Arena, President. Happy å rapportere at porteføljen min i juni ble 49.Jeg ønsket å fortelle deg at siden jeg leste materialet tidlig Må jeg har implementert flere elementer, inkludert å begrense tapet mitt til 2 av float og bruke ditt første og neste stopp i mitt eget handelssystem. Som et resultat har jeg definitivt mer tillit og mindre stress om handlingene mine. Selv om mai og juni i juni har handelen nå stoppet ut slik at jeg kan ta en beslutning om suksess eller manglende implementering av disse elementene jeg har lært av deg. Jeg er glad for å rapportere at porteføljen min i juni økte 49 Takk for din hjelp og fortsett det store arbeidet. Gallagher - Privat Trader - Pennsylvania, USA. Hva virkelig selger produktet, er hvor konsistent du sier hva så mange bøker tar kapitler til staten. Sam Beckers - Privat Trader - California, USA. Det vil hjelpe meg å fokusere på det som er viktig i min reise for å bli en profesjonell næringsdrivende og som sådan fant jeg det veldig rettidig. Geoffrey Barber - Privat Trader - Bull Creek, Australia. Disse er essensielle Uten dem, bør du ikke engang tenke på trading. Andrew Ellis - Privat Trader - Hong Kong. Den har certai nly avklart min forståelse av prinsipper som jeg visste litt om, men ikke nok om. Viktor Cvirn - Privat Trader. David, jeg kjøpte kurset og har funnet det veldig opplysende. Det er utrolig hvordan noe så enkelt kan stave forskjellen mellom blomstre og ødelegge Hvordan du forklarer konseptet, er veldig klart og konsistent. Jamie - Privat Trader. David Jenyns er en av de mest oppriktige, etiske og skarpste handelsmenn jeg kjenner. Hans lærestil gjør læringsprosessen både veldig hyggelig og lett å følge Selv om han kanskje er ung, har Dave mange års erfaring som profesjonell trader og coach, pluss han lærte av noen av de beste i løpet av hans utvikling. Hvis du ønsker å være en vellykket handelsmann og nyte alt som handel har å tilby, Dave er definitivt en mann med integritet og generøsitet som du bør gjøre i din mesterhudsgruppe. Brian McAboy - Forfatter av The Subtle Trap of Trading og skaperen av. Jeg kjøpte TSR2 0 torsdag 28. mars og har gjennomgått manual Jeg tror at du har gjort en fremragende jobb med å presentere konseptene Money Management på en enkel måte. Jeg vil anbefale kursmaterialet for nybegynnere og eksisterende handelsmenn hvis pengestyring er svak. Alwyn Snipelisky - Privat Trader. Jeg trodde den oppdaterte versjonen å være en enda mer verdifull ressurs for enhver næringsdrivende, og den første versjonen var veldig god. Mange av de kostbare feilene de fleste i de første årene av handel kan unngås ved å følge de gode rådene som er angitt i pakken. Pengestyringen råd kan holde uønsket handel der de har mistet sin flyt uten det og gitt opp Det er råd til å holde fast i et system du har tro på uten at du kan være en tilfeldig investor med oddsen stablet mot deg Logikken i å ha solid Investeringsmålene i en handel kan tydelig settes, og betydningen av Stopp gjøres klar. Er pakken verdt kostnaden Vel, jeg vil si at mange ganger kostnaden kan bli tilbakebetalt for å unngå o nei dårlig handel hvis alle strategiene, eller til og med bare noen, er innarbeidet i din trading technique. I wish når jeg gikk gjennom pakken som jeg ikke måtte fortsette å si til meg selv, har jeg gjort det galt, og det og That. Malcolm Cryer - Private Trader. Takk deg veldig mye for den oppdaterte versjonen av TSR. Jeg kan fortelle deg etter at du har revidert den oppdaterte TSR-versjonen at dette nye dokumentet er enda mye bedre enn det forrige. Det jeg virkelig liker om denne eBok er at Den inneholder viktig informasjon om pengeforvaltning i handelsmarkedet. All informasjon er tydelig forklart på en veldig enkel måte å bli forstått. Takk igjen og lykke. Marcos Fernandez - Privat Trader. David Jenyns Trading Secrets Revealed 2 0, The Art of Money Management er en velkommen rapport om det ofte svakte emnet for pengehåndtering. Det gir detaljerte eksempler for nybegynnere og nyttige påminnelser til den erfarne handelsmannen. Jeg likte spesielt de omfattende eksemplene og spørsmålene og svarene heftet. Victor Hazel - Privat Trader - San Jose California, USA. Jeg har nettopp lest din TSR 2 og gir noen tilbakemelding til deg. Jeg tror at informasjonen der inne er flott, jeg vet at folk faktisk ignorerer så mange ting om seg selv og hvor mye penger ledelse hjelper det tok meg år å faktisk se på meg selv en gang da begynte ting å se opp for meg Jeg håper folk leser og tar den mulige informasjonen du gir dem og bruker den. Det er vel verdt investeringen. Jon O Brien - Privat Trader. Jeg har nettopp ferdig med å lese tsr2 og funnet det å være en veldig klar og konsistent bok om mange av emnene som må dekkes og memoriseres av handelsmannen, både gammel og ny. Det har også mange gode eksempler for å sørge for at poengene dekket er helt forstått. Steve Lubransky - Privat Trader. TSR2 var alt jeg forventet Etter å ha hatt betydelig eksponering for dine tidligere arbeider og vite hvor verdifull de var for meg, hadde jeg alle forventninger om at denne siste samlingen ville være fanta stic - og det er. Layout, formatering, wordsmithing, bruk av diagram, etc etc alt perfekt Enda viktigere er innholdet flott. Enhver som ønsker å handle uavhengig av frekvens og størrelse på flyte, må bare studere og vedta disse Money Management-prinsippene uten dem , de står for å mislykkes elendig eller opplever mindre suksess enn de ellers kunne ha hatt. Det å være vanskelig å betale en lengsel som omfatter livslang learnings av en vellykket handler, ville jeg betale dobbelt eller til og med tredoble den påtatte prisen på 97 hvis den var en første eksponering for TSR Selv som en sekundær eksponering, vil en slik prislapp bli tilbakebetalt igjen og igjen for så lenge vi implementerer læringen deri. Jeg likte spesielt det fullt utarbeidede eksemplet som trekker alle de individuelle læringene sammen og viser hvor kraftig og nødvendig hele prosess med penger ledelse er. Jeg ønsker deg all suksess med TSR2 og ser frem til fortsatte publikasjoner fra deg i årene som kommer. Thanks Coach Regards. Clackers - Pri vate Trader. Jeg fant dette til å være en utmerket manuell om alle viktige emnet for pengehåndtering. Kostnadene som følger med handel er beskrevet og handelsmannen må være forberedt på tap - vi alle har dem. Med andre ord er det en del av å få min phsycology rett for hva som skal oppstå. Jeg trodde at grafene og tabellene ga god illustrasjon av poengene som ble gjort, og eksemplene fullførte den. Det endelige utmerkede punktet som følger nært med pengeforvaltning er kraften i sammensetningen - hemmeligheten til det rike sakte prinsippet. utmerket handelsmannshandbok. Dave Convery - Privat Trader. Jeg finner materialet ditt veldig godt skrevet og lett å lese om topptipset i kapittel 2, det var rett på knappen jeg vil lage 200 a år er et ønske, ikke en plan i For å lykkes, må du ha en plan, et ønske vil ikke gjøre trikset. Du ga absolutt oss mye verdifullt materiale i e-boken din for å virkelig bruke til å utvikle en handelsplan, som vil være svært verdifull når du skal nå et s mål s Jeg liker absolutt delene om det gjennomsnittlige sanne området som jeg bruker nesten hver dag og stopper metoder. Hvis du ønsker å kommunisere med meg når som helst, slipp meg en mail. Vik Krajnek - Privat Trader. Det var en stor glede å høre fra deg om TSR2 0 Den opprinnelige versjonen var min sanne hjerte følgesvenn gjennom lange handels timer Uten den Hellige Graal introdusert med TSR, kan det ikke være mulig for meg å overleve gjennom de globale kriser. Pengene som investeres for det, kompenserer ikke bare for seg selv, men også reddet mitt handelsliv trolig Bonuskalkulatoren fortjener virkelig hilsen komplimenter for sin hjelp for raske og enkle posisjoner. Handelsloggmalen var en annen skatt for de som setter pris på verdien av selvkritikken om sin egen handelshistorie. Takk David for din uvurderlige innsats for å skape sko til den løpende handelsmannen. Celalettin, Gungor - Privat Trader. Have leser oppgraderingen og er imponert over den klare måten du forklarer alt med c utarmet Triple Trading Profits i april i fjor og har også lest Stuart s bok Trading i en nøtteskall tidligere versjon, hadde jeg ikke forventet å lære mye mer, men fant delen om stopptap og etterfølgende stopp spesielt nyttig. Jeg foretrekker at du la fortjenesten løp system med bakre stopp Siden jeg har lest TSR2 har jeg strammet opp handelsplanen min og jeg er sikker på at jeg kan begrense mine vanlige bortfall av ikke å handle raskt på å stoppe tap. Den foreslåtte prisen er veldig rimelig. Takk for din fortsatte støtte. David Brown - Privat Trader. Jeg ønsker at denne informasjonen, pakket som den, ville vært tilgjengelig for mange år siden. Det ville ha spart mange timer med forskningstid og eliminert mye frustrasjon for å komme til det punktet hvor du kan begynne å nyte suksess. Takk for en veldig brukbar og brukbar trading trading plan. John Tilisky - Privat Trader. Gjøre gjennom TSR2 0 minnet meg om regler som jeg pleide å følge med, ikke sikker på når og hvorfor jeg gikk av kurs, tror jeg panikk satt i n og jeg reagerte uten å tenke og endte opp med å bli sidetracked og gjøre det motsatte av det jeg burde uten å innse det. Vickianne Martin - Privat Trader - Maryborough VIC, Australia. For å lære mer om strategier og ulike indikatorer, les Forex Indicator bloggen. TSR meget effektivt Trend Slope Retracement system av FXiGoR. Most av folket har ikke en anelse hvilken pris er virkelig å gjøre. De ser en pris eller en linje eller en bar som går opp og ned uten å forstå hvilken pris som er virkelig. De ser etter fakta, den prisen var konsolidering eller det var trending De vet ikke når eller hvordan å holde seg borte fra noen par eller fra visse markedsforhold De har sine favorittpar og om morgenen finner de foran sin pc de spytter i sine hender og si at vi kan handle uten å se eller vite om paret er i en tilstand for handel. Mange mennesker har en tendens til å reagere på hvert trekk. De ser ikke at noen nedtrekk er bare en retracement i et oppe marked eller motsatt det noen oppflytting er bare noen retracement i et nedgangsmarked. De fleste av personene som leter etter et system vil ha noe som kan bringe dem så snart som mulig i markedet når en trend vil plukke opp, men da glemmer de at i en sidelengs markering De kommer til å få mange falske signaler. De fleste av folket ser på diagrammer på slutten av dagen, og de ser at det gikk opp og deretter ned og deretter opp igjen, og de ønsket at de kunne få noe som kunne hjelpe dem i å ta alle disse trekkene Men det er ikke hvordan det fungerer Mange mennesker hopper i stillinger, og så snart de er i markedet, begynner prisen å vende seg mot dem, og de har ingen anelse om hvorfor det også er mye av folk hopper i markedet med en stoppeløsning som er basert på logikk. Betydning at de for eksempel har en 20pip stoploss. Men de bruker den stoplossen på hvert par. En 20pip beveger seg mot deg på eur chf er langt større enn på kabel - kanskje for noen av deg er verdien den samme, men i potensiell bevegelse er det fullstendig forskjellig Hvor mange av dere ikke kom inn i markedet, prisen går mot deg, du tar stoppestrengen din, og etter at du tok den prisen går den riktige veien, og du får ikke satt opp for å komme inn på markedet emmidiatly igjen. Hvis du har føler at en av disse argumentene er basert på din handel eller måten du håndterer med markedet og dens forhold, da vil denne systemmetoden virkelig hjelpe deg. Det vil hjelpe deg på hver av de punktene jeg strammet over Dette systemet vil hjelpe deg for å forstå markedene, var prishandlingen å komme inn og skulle komme seg ut hvis prisen går mot deg og det som er basert på sanne logiske markedsforhold. Det vil lære deg hvordan markedet oppfører seg. Det vil vise at du var bedre å holde deg på sidelinjen Og det vil vise virkelige perfekte innganger Du vil få en følelse av hva en god belønningsrisiko handler Du vil se og vite hva risikoen vil være atworths en potensiell fortjeneste Jeg lover deg at dette er en systemmetode, selv om du forlater det, at du av og til vil ta en titt på det for å få bedre oversikt over noen markedsforhold. Før vi går videre forstår vi hverandre godt, jeg er ikke interessert i å lære folk som har sterk tro på at de kan handle for å leve ut av en 1-2000 ac telle Folk som tror at de kan tjene 100 fortjeneste i løpet av en måned, bruker en innflytelse hvis ting går galt, kan de løsne samme beløp i samme periode. Og jeg kaller det gambling. Det har ingenting å gjøre med å være en ekte handelsmann En ekte handelsmann er veldig glad hvis han kan tjene 50 fortjeneste over en 1 års periode Så jeg vil ikke ha spørsmål om hvilken innflytelse man skal bruke eller hvor mye fortjeneste han kan få på en montlybase. Husk at vi skal være konfrontert med en konstant sterling ration mellom 2 og 3 Betydning hvis vårt fortjeneste kan være 400pips i en måned risikoen for at vi kunne ta ville være mellom 150-200pips Men jo bedre er du jo lavere som risikoen vil være Og bedre mener jeg hvis du er virkelig bra og forstår markedene. Reglene for denne systemmetoden er enkle, men enda en gang vanskelig for meg å forklare i ord, jeg skal legge inn noen diagrammer av dagens sesjon, og de skal gi deg noen inntrykk Mandag skal jeg åpne på paltalk et chatrom til virksomheten og finansiere N dagers stuer var jeg vil forklare reglene og at i mange dager Vi kan se noen mulige oppføringer som vil dukke opp og diskutere dem i henhold til regler og belønningsrisikoforhold. Navn på rommet vil være FXiGoR TSR Forex-system. Gratis live call trading rom Målet vil være at dette rommet vil bli selvstøttende slik at folk vil gi sin kunnskap til andre uten at jeg beeing there. PS Dette tilbudet er 110 FREE. RUN WITH THE BULLS AND HUNT WITH THE BEARS. Joined Aug 2006. Noen regler De 2 skråningslinjene med tomatfarge og dodger blå gir oss et bilde på den store overordnede trenden. Ikke nescassery at vi handler i henhold til denne trenden. Men hvis de er i samme retning med vann - og blålinjen jo bedre eller jo mer likt har vi lønnsomme handel 2 Helling retning Linjer aqua og blå gir oss den trenden som BARE vi handler i henhold til disse. Hvis disse linjene er aqua, tar vi bare lang handel. Hvis de er blå, tar vi bare korte handler. Jo brattere vinkelen på disse linjene, desto bedre T han brattere engelen av disse linjene jo sterkere trenden Vi handler ikke hvis disse linjene er mer eller mindre flate Vi vil se dem gå opp pent eller gå pent ned Signal linjen grønn og rød Hvis vi tar korte stillinger må denne linjen vær rød Hvis vi tar lange stillinger, må denne linjen være de minste tidsrammer som denne linjen vil utløse våre utganger. Utføringslinjen gul og magenta Dette er linjen som vil utløse våre innganger På de høyere tidsrammer vil det også utløse våre utganger. inngang Det er 2 forskjellige oppføringer Ta hånden min opp og hick up inngangen Disse 2 oppføringene er veldig klare situasjoner og har veldig stramt stoplosses. AUDIO FIL, som forklarer alle regler og oppsett i lydfilen hvis du hører meg si i går da det refererer til 19-9-2006.TO THE MAKE HAND OG HICCUP PATTERNS VI TILBYGGTE 2 MER SETT UPS DEN 1ST TOPP 1 BOTTOM SET UP, OG SQUEEZE SET UP INN AUDIO FILEN BELLOW DU KAN HJER HVORDAN DE ARBEIDER I dag ble det 1. TOP-1. BOTTOM-mønsteret Den viktigste strategien i vår handel. Av en eller annen grunn kan noen mennesker ikke laste ned bestemte lydfiler fra bestemte servere. Derfor er lydfilene på 2 forskjellige servere. Disse filene ble laget og plassert med den store hjelpen fra Arctic4x. INDIKATORER OG MERVISK OPPDATERT Den 18. november 2006.Last redigert av FXiGoR 19 desember 2006 klokken 2 57.September 17, 2006, 12 21.Joined Aug 2006.HICK UP oppsett Prisen ble holdt under den blå helling retningslinjen En situasjon som skjer veldig raskt Man har for å overvåke denne situasjonen svært nær, ellers skjer det før du vet det. Når du er for sent, er stoppeløpet for stor. Men hvis du kan se dem, har de et større belønningsrisikoforhold, så ta hånden min opp. TAKE MY HAND satt opp Pris returs tilbake over den blå skråretningslinjen uten å skifte skråretningslinjen tilbake til lyseblå en fin retracement i et bearish marked Disse situasjonene skje over en lengre periode, så hick up sett opp slik at de er enklere å få øye på, men mesteparten av tiden er stoplossen litt større. Total Aksjonær Return - TSR. Hva er Total Aksjonær Return - TSR. Total Aksjonær Return TSR er total avkastning av en aksje til en investor, eller gevinsten pluss utbytte TSR er intern Avkastning av alle kontantstrømmer til en investor i løpet av en investeringsperiode. Uansett hvordan den beregnes, betyr TSR det samme som det totale beløpet returneres til investorer. BREAKING DOWN Total Aksjonær Return - TSR. Når en TSR beregnes, må en investor kun ta hensyn til utbytte mottatt i løpet av aksjeeiersiden. For eksempel kan han eie aksjene på utbetalingsdagen, men mottar kun utbytte dersom han eide aksjene på ex-dividend day. Derfor trenger investorens behov å kjenne aksjens utbytte dato i stedet for utbetalingsdatoen ved beregning av TSR Utbetalt utbytte inkluderer kontantbetalinger returnert til aksjeeiere, aksjekjøpsprogrammer, engangsutbytte og vanlig div idend payouts. Pros and Cons av Total Aksjonær Return. TSR er best brukt når du analyserer venturekapital og private equity investeringer Disse investeringene involverer vanligvis flere kontantinvesteringer i løpet av virksomheten og utgående kontantstrøm på slutten gjennom en innledende offentlig tilbyde IPO eller salg. Fordi TSR uttrykkes som prosentandel, er tallet lett å sammenligne med bransjestandarder eller selskaper i samme sektor. Men fordi beregningen er fremtidsrettet, reflekterer den siste samlet avkastning til aksjonærene uten hensyn til fremtidig avkastning. representerer en lettforståelig figur av de samlede økonomiske fordelene som genereres for aksjeeiere Figuren måler hvordan markedet vurderer selskapets samlede ytelse over en bestemt tidsperiode. TSR er imidlertid beregnet for børsnoterte selskaper på det overordnede nivå, ikke på divisjonsnivå Også TSR fungerer bare for investeringer med en eller flere kontantstrømmer etter kjøp I tillegg, TSR er eksternt fokusert og reflekterer markedets oppfatning av ytelse, derfor kan TSR bli negativt påvirket dersom en fundamentalt sterk selskaps aksjekurs har stor belastning på kort sikt. TSR måler ikke den absolutte størrelsen på en investering eller dens retur. Av denne grunn , Kan TSR favorisere investeringer med høy avkastning selv når dollarkursen av avkastningen er liten. For eksempel har en 1 investering tilbake 3 en høyere TSR enn en 1 million investering som returnerer 2 millioner. Også TSR kan ikke brukes når investeringen genererer midlertidige kontantstrømmer I tillegg tar TSR ikke hensyn til kapitalkostnad og kan ikke sammenligne investeringer over ulike tidsperioder.

No comments:

Post a Comment