Sunday 12 November 2017

83 B Valg For Ikke Kvalifiserte Lager Alternativer


Ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner før utøvelse. Hva du trenger å vite når du mottar en ikke-kvalifisert aksjeopsjon. Generelt har du ingenting å rapportere i forbindelse med et ikke-kvalifisert alternativ før du trener. Det er noen få poeng du bør være oppmerksom på, uansett. Å motta et ikke-kvalifisert alternativ . Med sjeldne unntak er det ingen skatt å betale, og ingenting å rapportere når du mottar et ikke-godkjent alternativ. Unntakene. Du mottar et opsjon som handles aktivt på et etablert verdipapirmarked. Du får et alternativ som oppfyller strenge krav tester kreves for et alternativ å ha en lett tilgjengelig verdi som definert i forskriftene. Alternativet er i pengene på det tidspunkt det er gitt. Alle disse unntakene er ekstremt sjeldne. De to første eksisterer i loven, men ses aldri i praksis. Tredje kommer opp bare i forbindelse med svært uvanlige kompensasjonsarrangementer, og bør unngås på grunn av potensielle negative skattemessige konsekvenser etter § 409A i Internal Revenue Code. I alle andre tilfeller har du ingenting å rapportere på det tidspunktet du mottar et alternativ Dette gjelder selv om opsjonen er fullt opptatt når du mottar den. Du bør imidlertid passe på å gjøre følgende. Les opsjonsavtalen nøye og vær sikker på du forstår dine rettigheter og eventuelle omstendigheter der du kan miste disse rettighetene. Oppbevar kopier av andre relevante dokumenter, for eksempel aksjeopsjonsplanen der opsjonen ble utstedt, og et sammendrag av planen eller avtalen. Gjennomgå disse elementene, og ark dem deretter med opsjonsavtalen på et trygt sted. Start planleggingen nå for den endelige utøvelsen av ditt valg Når forventer du å trene Vil du komme opp med en stor sum penger? Hvis ja, hvordan vil du gjøre det? Hvilke skattemessige hensyn gjelder . Ingen seksjon 83b valg. Det er vedvarende forvirring blant skattebetalere og noen skatt rådgivere om en skattemetode kalt avsnitt 83b valg. Dette valget kan gi skattebesparelser når du mottar aksjer som ikke er fastlagt. valg gjelder ikke når du får et alternativ unntatt i den uvanlige situasjonen der selve opsjonen er skattepliktig som beskrevet ovenfor Hvis noen forteller deg det er et valg du kan gjøre for å redusere din skatt når du får et alternativ, glem det. Ingen skatt når alternativt vest. Du kan få et alternativ som ikke umiddelbart kan utøves. Du får lov til å utøve alternativet bare hvis du fortsetter å jobbe for samme selskap for en oppgitt periode. Eksempel Du får et alternativ til å kjøpe 300 aksjer på arbeidsgiverens lager, men du har ikke lov til å utøve opsjonen umiddelbart. Hvis du fortsatt er ansatt hos det selskapet et år senere, blir du berettiget til å utøve halvparten av dette alternativet. Etter et annet års ansettelse, er opsjonen fullt ut utnyttbar. Dates hvor opsjonen utøves er kalt opptjeningsdatoer Disse datoene er åpenbart signifikante, men du rapporterer ikke inntekt på disse datoene. Merk Regelen er annerledes når du mottar gavebistand fra din arbeidsgiver Som en gener Al regelen, rapporterer du inntekt når et aksjeutbytte vester. Men det er ingenting å rapportere om din inntektsskatt når en opsjonsbonus. Hva er en 83 b-valg, og når lager jeg del 1 med grafikk. Hva er en 83 b valg, og når er det en god ting å gjøre Stort spørsmål, og en hver entreprenør, grunnlegger, entreprenør eller andre som handler med arbeid for egenkapital, burde vite svaret på I dette todelt innlegget vil jeg først forklare hva 83 b valget er, så vil jeg gå gjennom en situasjon der valget gir god mening, og i den andre delen vil jeg gå gjennom en situasjon der valgene ikke ville gi mening og noen andre hensyn som kan hindre deg i å gjøre det Og med det går vi utenfor. Som et grunnleggende utgangspunkt, når du får egenkapital i et selskap som kompensasjon, må du betale skatt på det på samme måte som du må betale skatt på andre inntekter. Når det gjelder hvor mye du betale, IRS kommer til å beregne skatteplikt basert på på markedsverdien av egenkapitalen når den overføres til deg Når det gjelder når du skal betale disse skattene, vil IRS kreve at du betaler skatt på inntektene i det året hvor egenkapitalen faktisk overføres til deg slik at du kan gjøre det du vil ha med det. Veldig ofte selv, særlig med grunnleggere, vil enhver tildeling av egenkapital bli underlagt en opptjeningsavtale. Det betyr at det er under standardregelen at du ikke betaler skatt på noe lager inntil det faktisk vesker, og du betaler skatt basert på verdien av aksjen på tidspunktet for opptjeningen. Som en praktisk sak betyr dette at hvis selskapet gjør det veldig bra og går opp i verdi i løpet av festningen avtale, du kommer til å ende opp med å betale mer og mer skatt gjennom årene. IRS har implementert et annet alternativ, men 83 b valget kodifisert på 26 USC 83 b, kan dette valget du bestemme i starten av din opptjeningsavtale til beskattes for hele beløpet som vil Jeg venter til slutt på nåverdien I stedet for å betale skatt hvert år betaler du all skatt opp foran basert på verdien av aksjen når den ble gitt til deg For å gjøre dette valget må du sende et brev til IRS innen 30 dager etter at bevilgningen er gjort IRS har utgitt et utvalgsbrev som beskriver all nødvendig informasjon. Dette kan alle bli litt forvirrende, så når er det fornuftig å ta dette valget, når vil det spare deg for å skatte penger Vel , en situasjon hvor det vanligvis er mye fornuftig å ta valget er hvor du er grunnlegger av et helt nytt selskap uten reell verdi, og du har avtalt en flerårig opptjeningsavtale. I en slik situasjon betaler du skatt opp foran på alle aksjene når de blir verdsatt i utgangspunktet ingenting Du betaler bare skatt på nytt når det er en form for likvidasjonsarrangement Så lenge det skjer mer enn et år etter bevilgningen, vil du ende opp med å betale skatt på den lange langsiktig kapitalgevinster, som er mye lavere enn typene kalt inntektsskattesats, og du kommer ut fremover. For å forklare dette litt mer tydelig, har jeg satt sammen en grafikk som beskriver skatteansvaret du møter i denne situasjonen, både under standardreglene og med 83-b-valget For formålet med grafikken, antar. Bring nytt selskap med to grunnleggere. Hver grunnlegger får 1000 aksjer på en to års opptjeningsplan. Pris per aksje ved grunnleggelse er 0 01. Inntektsskattesats på 33, langsiktig kapitalgevinst av 20. Som du kan se, er forskjellen i den ultimate skatteforpliktelsen, og i det du må betale hvert år, spesielt hvis du ikke har blitt betalt, noen ekte penger ennå, kan være stor i en slik situasjon, og så er det viktig å forstå hva 83 b valget er og sørg for at du får det gjort. Oppdater Sjekk ut del 2 der jeg går gjennom et scenario der 83 b-valget ikke gir mening. En spesiell rop ut til Gerrit Betz, en utmerket oppstartsadvokat i sin egen rett, for å ta deg tid til å tilby hans innsikt og dobbeltsjekke min matte. Denne artikkelen er helt feil. Et 83 b-valg lar deg beskatte forskjellen mellom kjøpet pris og rettferdig markedsverdi. Takk for tilbakemeldingen, selv om jeg selvfølgelig ikke er enig. Som et praktisk spørsmål blir du alltid beskattet av forskjellen mellom kjøpesummen og markedsverdien, fordi IRS vil se på hvilken som helst forskjell som inntekt Hva 83 b gjør er at du kan bestemme deg foran at du vil ha den forskjellen beregnet fra datoen da den begrensede aksjekontrakten eller opptjeningsplanen er signert fordi det antas at den rimelige markedsverdien vil være svært lav på det tidspunktet, og du vil derfor skylde veldig lite , om noe, i skatter, i stedet for fra datoen du faktisk får evnen til å gjøre noe med det aksjene, dvs. opptjeningsdatoen Håper det hjelper med å rydde opp forvirring. Selvfølgelig, hvis du fortsatt tror jeg Jeg er galt, jeg vil virkelig sette pris på det hvis du deller meg til reglene du stoler på for å gjøre den vurderingen. Uansett, takk for å lese. Han Steve, takk for at du tok deg tid og deler denne informasjonen med alle, spesielt grafikken gjør alt veldig klart Jeg mottok noen egenkapital i 2012 år, men gjorde ikke fil for et 83B valg under innlevering av skattene mine i 2013 Går etter artikkelen din Jeg burde ha arkivert for et 83B valg aksjeverdien var veldig lav Selv om aksjeverdien ikke har endret seg mye siden da har det heller ikke blitt endret i det hele tatt, kan jeg fortsatt sende inn et 83 B-valg nå i 2014 for 2013-skattene, eller skal jeg gå tilbake og endre min 2012-skatt eller har mistet muligheten som du nevnte at jeg må sende et brev innen 30 dager Hva er den beste mulige ruten nå Takk igjen. Dessverre må du varsle IRS ved å sende inn et 83-b-valg innen 30 dager etter bevilgningen, som vanligvis er datoen du signerer avtalen om, der s ikke en måte å gå tilbake og endre tidligere år selvangivelser og fil sent. With hensyn til din spesielle situasjon, kan det være noen strategier rundt å avslutte gjeldende aksjeoverføringsavtale der alt ikke har nått seg og inn i en ny en som du kan legge inn en 83 b på, så skyt meg en epost eller ring meg hvis du vil diskutere din individuelle sak og hva som kan gjøres. Hvordan fungerer et 83b valgarbeid i tilfelle av opsjonsbonus Min situasjon er at jeg vil ha et opsjonsbidrag som vesker over 4 år. Stort spørsmål Det første å skille mellom er å tjene på et opsjonsbidrag, og tjene penger på et fondskort. Når et aksjefondsstyrke er, betyr det at du har en virkelig ærlig godhet som Du kan selge om du vil ha Du har en eiendel Når et opsjonsbonus vester, betyr det at du nå har mulighet til å kjøpe aksjer, du har egentlig ikke noe ennå. Så velger 83 b valget når du har aksjemarked på en tidsplan, men ikke når du har muligheter for å tjene penger på en tidsplan Som en generell sak har opsjonsbevillinger og 83 b valg ikke noe å gjøre med hverandre. Det viktige unntaket til denne regelen har å gjøre med tidlig utøvelse av opsjonsbevillinger. Det er noen ganger når du har opsjonsbonus som vester over I flere år har du det ekstra muligheten til å utøve din rett til å kjøpe tidlig. Vanligvis når du har det alternativet, det du ender med å kjøpe ved å trene tidlig, er begrenset lager. Det betyr at du kjøper denne begrensede aksjen, men hvis du slutter eller forlater firmaet før din opptjeningsdato, betaler selskapet deg tilbake for aksjen, og du får ingenting. Hvis du holder deg utover opptjeningsdatoen, konverterer den begrensede aksjen til vanlig aksje. Hvis du har dette alternativet, vil det begrensede aksjene generelt bli vanlige lager på samme tidsplan som opptjeningsplanen for opsjonene Siden du er nå i en situasjon der det er aksjer som er opptatt på en tidsplan og ikke alternativer, er du nå berettiget til å sende et 83 b valg, og hele regu lar 83 b regler gjelder, inkludert 30-dagers vinduet for å filen. Hope det er nyttig. Veldig hjelpsom Takk for informasjonen. Steve, vær så snill, takk også. Det ser ut fra det jeg har lest og synes å være bekreftet her, er at hvis personen som fikk aksjen ikke gjorde valget i de første 30 dagene, er det ingen unnskyldning, du savnet båten. Har jeg det riktig Henry Marcus. Så, hvis du er grunnlegger og bare registrert et selskap uten inntekt periode for aksjene dine, gjelder 83 b. Det er riktig, hvis aksjen er gitt uten noen begrensninger, så blir det regnet med nåværende årets avkastning uansett hva, og 83 b-valget gjelder ikke. Det er riktig, IRS er veldig streng om tidslinjen, og hvis du ikke gjør valget i tide, er du ute av flaks. Derfor er det alltid viktig å sørge for at du får bevis på innlevering. I det minste betyr det at du sender dokumentet sertifisert, men du kan også sende IRS en selv adressert stemplet konvolutt an d spør dem til dato og klokkeslett stempel arkiveringen og send deg en kopi tilbake også. Følg opp på John s spørsmål. Jeg har et opsjonsbidrag som vesker på en 4 års tidsplan med en innledende 1 års vestlig klippe, og jeg har til hensikt å utøve opsjonene med det samme som 1 4 av de totale opsjonene som utøves på slutten av år 1 for å starte klokken på den langsiktige kapitalgevinstperioden. Kan jeg sende inn 83 b valg på de utøvde opsjonene når de utøves dvs. 1 år 1 dag fra første opsjonstillegg, eller ble jeg pålagt å sende inn dette valget et år tidligere da jeg fikk opsjonsgodtgjørelsen. Hvis du er privatkonsulent og får skatt i stedet for betaling for tjenester, har du også SE-skatt. Mark Diehl sier at du har riktig og rettidig innlevert 83-b-valget, hvor i 2013-avkastningen skulle du rapportere inntektene og det er underlagt SE-skatt. Takk for ditt svar og en veldig informativ diskusjon av problemet. Vennligst forklar matematikken du bruker i eksempel 1 og 2 for 83b valgkolonnen For eksempel blir 200.000 av inntektsskattet til 33 over 66.000 Jeg tror her du bruker en rate på 1 3 i stedet for 33 0.For eksempel 1 kommer du til 3 00 i skatt forutsatt 1000 aksjer 0 01 FMV , men det ser ut til å innebære en skattesats på 30 0. Også dette er basert på tilskudd av egenkapital Hvis grunnleggerne betalte penger for sine aksjer i beløpet av parvensverdien, ville de skyldige skattene være antatt null, dette er ikke uthevet i artikkelen din Er det en grunn til det. Jeg liker virkelig din klare grafikk som viser konsekvensene av 83-b-valget. Jeg håper det er en misforståelse angående tidspunktet for 82 b valg - og aksjeopsjons tilskuddene. Jeg fant dette utsnittet om 30 dagvindu i interninntektsmelding 2012-28, 05 Under 83 b 2, må et valg under 83 b gjøres i samsvar med forskriftene under og må innleveres til Internal Revenue Service senest 30 dager etter datoen da Eiendommen overføres til tjenesteleverandøren Frasen jeg er opptatt på er eiendommen overført Er et aksjeopsjon gi en eiendomsoverføring Hva om den rettferdige markedsverdien fortsatt er lik opsjonsprisen når opsjonen utøves Det ser ut til at ingen eiendom var overført inntil opsjonen ble utøvd Det er ca 38 dager siden jeg fikk tilskudd, men den rådende visdom hos firmaet mitt er at de 30 dagene starter når jeg kjøper aksjene. Kan du peke meg til et IRS-dokument som forteller dette klart måte eller den andre for incentiv aksjeopsjoner tilskudd takk. Hvordan jeg arkiverte min 83 b flere dager siden som var innen 30 dager Så i dag la jeg merke til at jeg har arkivert den til en feil adresse Jeg er en ikke-hjemmehørende, så jeg burde sende den til IRS i Austin, men feilaktig, jeg arkiverte det til IRS på Kansas 30 dager har gått siden vi signerer avtalen Er det noe jeg kan gjøre takk. Takk for dette Veldig hjelpsomt raskt avklart spørsmål. I eksempelet 83 b ville ikke t dine langsiktige kapitalgevinster faktisk være tre dollar lavere. Du vil få din LT-gevinst på grunnlag av ditt første grunnlag, slik at gevinsten din er virkelig 150 salgspris MINDRE 0 01 stipendpris som du allerede har betalt 3 00 i skatt og dermed ikke gjenstand for skatt igjen X 1.000 aksjer 29 998 . Legg til det din første 3 00 skattebetaling og ditt 83 b valgeksempel har en total skatteregning på 30 001 eller mangler jeg en nøkkeldetalj. Et annet spørsmål om alternativer Hvis noen har opsjoner som vester over tid, og ved utøvelse av dem opsjoner selskapet beholder rett til første avslag, påvirker det hvordan IRS vil behandle aksjene mottatt gjennom utøvelse av opsjonen IE Hvis jeg utøver mitt valg for å kjøpe 1000 aksjer i et privateid selskap, må jeg betale IRS noe i det hele tatt hvis jeg ikke lovlig kan selge disse aksjene uten å hoppe gjennom hoops. so, hvis du er grunnlegger med aksje uten opptjeningsperiode, betaler du bare skatt når det er en likvidasjonshendelse, ikke nødvendig å betale hver gang aksjen er verdsatt. Jeg Har en s corp ad min co mpany mottar mange begrensede aksjer som betaling for tjenester fra oppstart og tidlig stadium offentlige selskaper Can an S Corp fil 83 B Election. I er en leder for et selskap som tilbyr begrensede aksjer Når en ansatt velger et 83 b alternativ med begrensede aksjer hva rapporterer jeg i lønnslisten eller trenger jeg bare å sørge for at det vises på deres W-2 Jeg finner mange blandede råd, noe som sier at jeg behandler aksjene som inntekt og skatt som inntekter i løpet av Betalingsperiode de gjør deres valg. Takk for den enkle oversikten Jeg har spørsmål fra et selskapsperspektiv hvis en grunnlegger betalte selskapet for sine begrensede aksjer som brukte 83b-valget, og han forlot selskapet før aksjene var fullt opptatt, skylder selskapet han forskjellen i det som ble betalt i forhold til det som var vested.2nd spørsmål hva er minimumsbeløpet av opptjeningstid som kreves for å kvalifisere seg til 83b valg. Du trenger en formell verdivurdering av aksjene på aksjekursen og i så fall, siden Totalt stipend er normalt det som utgjør en minoritetsinteresse i selskapet selv om alle årene vest, blir den totale minoritetsinteressen verdsatt til en rabatt fra FMV ved hjelp av de typiske rabatter for mangel på kontroll og manglende markedsførbarhet. Takk for tar deg tid til å forklare dette jeg signerte en innkjøpsavtale for 10 måneder siden og glemte glemt å sende inn en 83b innen fristen. Verdien av aksjene i firmaet mitt har ikke endret seg i det hele tatt i denne tiden er det mulig å jobbe rundt 30-dagers tidsgrense i så fall Eller er den eneste løsningen å overføre alle aksjene tilbake til selskapet, og å få dem til å gi meg et egenkapitalbevilgning som ville være ekvivalent med hensyn til hvor mange aksjer jeg for tiden skulle ha, og deretter arkivere 83b på som. Summen alle sammen, bortsett fra dette er et S Corp med bare disse 2 eiere og de begrensede aksjekortene på 20 per år, og etter ett års holdingsperiode kjøper selskapet aksjer i aksjer fra begge som er likestilt ares det året De fortsetter dette gjennom året 4 Spørsmål 1 Hvilke verdsettelser vil eventuelt bli pålagt av IRS ved hver tilbakekjøpsdato for statsobligasjoner 2 Skal grunnleggeren fortsatt betale ordinære skatter på selskapets inntjening som tilskrives dem i løpet av denne 4-årsperioden , og i så fall ville dette ikke gi grunnlag for dem og redusere deres LTCG s ved hvert salg. Jeg mottar et 5-års aksjeopsjon Wt som en plasseringsagent i et privat selskap, som selger aksje 3 25 sh Min opplæringspris er 1 35 Jeg har ikke tenkt å utøve aksjene mine i 3 år eller mer Jeg har piggybackrettigheter fra selskapet hvis og når de registrerer aksjer til salgs For øyeblikket er mitt valg for uregistrerte aksjer i et privat selskap Trenger jeg en Black Sholes Evaluering av den rimelige m kt verdien av opsjonen tidspunktet for tilskudd, så jeg kan gjøre en 83 B-valg I tillegg er det ikke bedre å få en SAR-pris i stedet for et alternativ Wt PS Ikke at det betyr noe, men alternativet er en 5 år Warrant. Does din bedrift må bli innlemmet b før du gir bort egenkapital. Hva om din kone er en av personene med en prosentandel av selskapet, og du legger sammen, hva gjør du da. Takk for din gjennomtenkte analyse. Dette var veldig nyttig i å forklare et utenlandsk konsept for meg. Når skal du gjøre det? du og hvordan betaler du skatt på 83 b valget I ditt eksempel blir 3 betalt når og trenger det å bli rapportert i noen form på en avkastning. Hva er 83 b valg. b valg med IRS er noe som kan føre til katastrofale skattemessige konsekvenser for en oppstartsselskap grunnlegger eller medarbeider. Founders kjøper vanligvis aksjer i henhold til begrensede aksjekjøpsavtaler som tillater selskapet å tilbakekjøp ubebodd lager ved oppsigelse av ansettelse Tilsvarende kan ansatte tidlig utøve opsjoner som er gjenstand for selskapets evne til å tilbakekjøpe uveide aksjer ved oppsigelse av ansettelse. Under § 83 i Internal Revenue Code vil grunnleggerens ansatte ikke gjenkjenne inntekt forskjellen betwee En rettferdig markedsverdi og prisen som er betalt til aksjekortene. Hvis en grunnlegger gjør en frivillig § 83b valg, innregner grunnleggeren inntekt ved kjøp av aksjen. Typisk er kjøpesummen for aksjene og det rettferdige markedet verdien er den samme Derfor, hvis et 83 b valg er gjort, blir det ikke inntektsført. Dermed skal en grunnlegger nesten alltid foreta en 83 b-valg. Fordelene ved et 83 b-valg generelt starter med ett års kapitalgevinster og fryser ordinær inntekt eller alternativ minimumsskattegjennomføring til kjøpsdato. Hvis grunnleggeren ikke gjør 83b-valget, kan han eller hun ha inntekt på aksjene. Inntektene vil være vesentlige dersom aksjenes verdi øker vesentlig over tid. For eksempel, anta at en grunnlegger kjøper aksjer for 0 01 per aksje, rettferdig markedsverdi er 0 01 og aksjen er gjenstand for fire års opptreden med et årsklippen. Grunnleggeren lager ikke en n 83 b valg I slutten av det ene årets klippe, hvis aksjen er verdt 1 00 aksje, vil grunnleggeren gjenkjenne 0 99 andel av inntektene. Som de resterende aksjekostene hver måned, vil grunnleggeren gjenkjenne inntekt som er lik forskjellen mellom den rettferdige markedsverdien og 0 01-aksjen. I tillegg er selskapet pålagt å betale arbeidsgiverens andel av FICA-skatt på inntektene og å holde tilbake føderale, statslige og lokale inntektsskatt. Hvis grunnleggeren hadde foretatt en 83 b-valg, ble grunnleggeren ville ikke gjenkjenne noen inntekt som aksjekortene, da 83 b valget akselererer tidspunktet for anerkjennelse av inntekt til kjøpsdato. For at et 83 b valg skal være effektivt, må personen legge inn valget med IRS før dato for aksjekjøpet eller innen 30 dager etter kjøpsdatoen Det er ingen unntak fra denne rettidige registreringsregelen Den siste mulige dagen for arkivering beregnes ved å telle hver dag, inkludert lørdager, søndager og helligdager som starter med neste dag etter at Datoen hvor aksjen er kjøpt For eksempel, hvis varen er kjøpt 16. mai, er den siste dagen for innlevering 15. juni. Den offisielle poststemplets datoen for postering anses å være datoen for innlevering. Valget skal sendes ved å sende en underskrevet valgskjema med sertifisert post, returkvittering forespurt til IRS-servicesenteret hvor den enkelte registrerer hans eller hennes selvangivelse. Dersom valget sendes etter den 27. dagen, skal personen levere brevet til postkontoret for å oppnå en offisiell dato - stempel på den sertifiserte postkvitteringen En kopi av valget skal gis til selskapet, og en annen kopi skal knyttes til skattebetalers føderale inntektsskatt for det året eiendommen er kjøpt. Jeg rec d noen begrensede enheter i en opererer privat selskap LLC, men har ingen anelse om FMV Selskapet gir ikke veiledning Det utsteder heller ikke 1099 eller tar skattefradrag for verdien Andre aksjeklasser har preferanse og lager er verdt 0 selv til rimelige ale priser, dvs. bare deltar i høy verdivurdering likviditetshendelse Er det rimelig for meg å anta minimal verdi på min 83 b valg. Her er mitt scenario. Jeg har dannet en ny virksomhet sammen med en forretningspartner Tilbake i september 2011, registrerte vi som et Delaware-selskap med et S-corp valgskjema 2553 Ved innleveringsprosessen spesifiserte vi et innledende antall utstedte aksjer 1000, og i S-corp valg måtte vi spesifisere enten et eierskap eller et tall av felles eid av selskapets grunnleggere Uten mye trodde vi bare at vi hver hadde 50 eierskap. Vi signerte ikke noen aksjonæravtale, utstede noen begrensede aksjer eller faktisk kjøpe aksjer i selskapet. Fast frem til i dag Vi vil legge til en tredje lik partner og signere aksjonæravtale mellom de tre grunnleggerne, og arkiver en 83 b-valg. Vi vil hver investere i selskapet og kjøpe begrensede aksjer. Siden det ikke har vært noe kjøp av aksjer som er underlagt subst antial risiko for fortabelse til dette punktet, tror jeg ikke vi er under noen tidsbegrensning for et valg av 83 b. Men betyr handlingen om å sende inn S-corp-valget og definere 50 eierskap til de to opprinnelige grunnleggerne betyr at vi må spole tilbake hva vi allerede har gjort si, selg tilbake aksjene til selskapet og reissue begrensede aksjer til 3 grunnleggere.

No comments:

Post a Comment