Sunday 12 November 2017

H4 Bollinger Bånd Strategi


H4 Bollinger Band Strategy. on tirsdag 07.feb.2008 kl. 52.00. Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EUR JPY-diagram, og du setter inn Bollinger Bands 20-indikatoren, hvis du observerer diagrammet vil du se at båndene er rett og slett en motstand og støtte. Øvre bandet er en motstand, og nedre båndet er en støtte. Hvis du tar hensyn til diagrammet, vil du se at det meste av prisen går på øvre bånd så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, jeg venter til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vent til lyset dannes, når det er ferdig og neste lys åpner under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til den berører den nederste båndet. Når du berører det nedre bandet og stearinlyset lukkes over det, og neste lys åpnes over det forrige nedre båndet da Jeg går Long med Target Upper Band eller 100 pips Y Du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, jeg lagde mer enn 800 pips denne måneden. På Fre 23 jan 2009 7 27 pmplex trading system 9 H4 Bollinger Band Breakouts. Innlevert av Edward Revy den 10. februar, 2008 - 18 14.H4 Bollinger Band Breakout. Åpne 4 timers diagrammet og velg hvilken valuta du vil. Angi Bollinger Band 20 indikatoren og vær sikker på at midtlinjen vises. Identifiser 2 gyldige lavere poeng ELLER 2 gyldige høyere poeng i Bollinger Band og slippe en linje fra den første til den andre linjen vil det være vår pause linje. Nå når et stearinlys lukkes over pause linje utstedt fra de høyere punktene og i tilfelle midtlinjen til Bollinger bandet i 1 timers diagrammet krysser pause linjen da har vi en LONG Trade. Hvis stearinlyset i 4 timers diagram lukkes under pause linjen utstedt fra de 2 lavpunktene og samtidig strekker midtlinjen til Bollinger-bandet pause linjen i 1 timers diagrammet, så er vi i en kort handel. Hvis lyset i 4 ho urs diagram lukkes under pause linjen utstedt fra de 2 lavpunktene og samtidig strekker Bollinger-båndets midtlinje pause linjen i 1 timers diagrammet, så er vi i en kort handel. Jeg vil gi et eksempel. Åpne den 4 timers diagram, åpne NZD USD valuta og finn datoen 2008 1 16 2 00 AM EST. You kan se breakLine jeg droppet det er en 2 lows poeng Bollinger Band som jeg nevner det over. Nå vent til et 4 timers stearinlys bryte BreakLine, du kan se lyset En første bryte Breakline, men er det en gyldig Selg Entry må vi bekrefte det Så vi åpner 1 timers diagrammet og finner det samme punktet A i 1 timers diagram. Vi ser på punkt A i H1 og vi finner sin midtlinje Line The Center Line av Bollinger Band, som du bemerker at midtlinjen ikke gikk over Break Line som lyset A gjorde det, det er ikke en gyldig salgsoppføring, og som du kan se prisen går opp igjen Så vi venter en annen mulighet. Vi åpner H4 4 timers diagram og venter til punkt B dannes, vi ser H4 cand le krysset BreakLine, er det en gyldig selgingsoppføring, åpner vi H1-diagrammet og finner lysestrålen B vi ser på midtlinjen vi ser midtlinjen krysset breakLine, så vi gjør en kort fordi vi bekrefter selgingen. En annen metode Bollinger Band Sharp Avvik Del I. Forex handelsstrategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av brukeren 24. desember 2007 - 04 09.Somgående strategi ble levert av Joe Chalhoub Takk Joe, og god handel til alle. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Currency ALL. Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter, og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EUR JPY-diagram og du setter inn Bollinger Bands 20-indikatoren, vil du se diagrammet du vil se at bandene er rett og slett en motstand og støtte Øvre bandet er en motstand og det nedre bandet er en støtte Hvis du holder oppmerksom på diagrammet, vil du se at det meste av tiden prisen treffer overbandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan Jeg handler veldig lett, jeg venter til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet så legger jeg inn en Kort handel med målet 100 pips eller til det berører Nedre Band. Sammen når det berører Nedre båndet og stearinlyset lukkes over det, og neste lys åpner over forrige Nedre Band, så går jeg Lang med Target Upper Band eller 100 pips Du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, jeg laget mer enn 800 pips denne måneden. Du kan sjekke nettstedet mitt for ytterligere hjelp. Hvis du tenker på denne teknikken og ser på diagrammet, er jeg sikker på at du vil utvikle denne strategien raskt og gjøre 99 vinnende handler. Godt Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Valuta ANY. This strategi er en videreføring av den tidligere strategien jeg sendte før Forex trading strategy 22. Denne strategien er veldig enkelt, og du kan finne flere detaljer på Forex forum. Første åpne en valuta per eksempel EUR USD og H4 tidsramme, utgjøre passende breaklines fra bollinger bandet Visuelle eksempler er på Forex forum, vent nå til et lys bryter breakLine Denne pause er ikke en handel signalet vi må ha en ekstra bekreftelse, her kommer rollen til bollingerbandet. se på bollingerbandet øvre og nedre, hvis de begge åpnes, noe som betyr at øvre bandet er UP og lavere bånd er NED, da er det en forvirring av en trade. Submitted av Thomas 24. desember 2007 - 14 26.Jeg lurer på noe om hva du kommenterte, du vil se at det meste av tiden prisen treffer øvre bandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig lett, jeg venter til prisen berører la oss si øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet så går jeg inn i en kort handel med målet 100 pips eller til den berører Nedre Band. Jeg forstår ikke av det, og det neste stearinlyset åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet. Hva mener du med å åpne under forrige bånd Hva skjer hvis prisen lukkes over overbandet og da kommer det tilbake til bandet Er det noen indikator for å legge inn en kort handel. Innlevert av Joe 25. desember 2007 - 04 12.Dear Ele, jeg legger inn gratis signaler på nettstedet mitt, besøk denne lenken bare registrer deg og logg inn på Gratis signaler Hvis du vil dra full nytte av mine signaler, bli medlem på denne linken. Sendt av Joe 25. desember 2007 - 04 29. Jeg vil forklare det igjen, jeg vil åpne EURJPY-valutaen på H4-tidsrammen Nå ser jeg en stearinlys berører øvre band Prisen går over det, så under det, venter jeg til dette 4 timers stearinlys er ferdig, hvis det lukter under øvre bånd og det bryter det ikke 2- ELLER hvis det åpnes over øvre bånd og lukker under det, så jeg anser at øvre bandet er en motstand og jeg er kort på t e nåværende avsluttende stearinlys, mitt mål vil være det nedre bandet eller 100 pips Det er enkelt. Denne teknikken er grunnlaget for strategien min, sikkert jeg bruker andre ting med det for å bekrefte en handel, og den er veldig kraftig, du kan se dens prestasjon på nettstedet mitt. God Luck Thomas. Sendt av Gift 26. desember 2007 - 13 40 Kjære Joe, Takk for at du deler dine ideer med oss. Hva skjer hvis prisen bryter overbandet og fortsetter oppover er det et langt signal Best Hilsen, Gift. Submitted av Joe 27. desember 2007 - 07 36.Ikke nødvendig er det ikke en begrensning hvis det bryter overbandet det vil bli der kanskje det neste stearinlyset det vil kolse under det, eller kanskje det vil fortsette som EURJPY gjør nå, det jeg gjør er følgende, kan vi si at prisen berører det nederste bandet og det lukkes over det ok, så vil jeg gjøre LENGT med målet på øvre bandet, så hvis prisen går opp og berører øvre bandet, vil jeg ikke utgang direkte Jeg vil vente til 4 timer stearinlyset dannes og hvis jeg ser det stenger under th e nedre bånd Jeg vil gå ut av en gang, hvis den lukker over den, vil jeg vente på neste stearinlys hvis neste stearinlys lukkes under øvre båndet, jeg vil gå ut hvis det forblir over det, jeg vil reservere det. Hvis du ser diagrammet godt, vil du oppdage mange ting, oppfordrer jeg deg til å fokusere godt på det. Innlevert av brukeren den 29. desember 2007 - 16 56.Jeg besøkte nettstedet ditt og la merke til noe på de oppslåtte resultatene. Du viser inntaks - og målgrensen og SL, men Limit er mye mindre enn din SL I utgangspunktet er du villig til å risikere si 50 pips av tap for å få 35 pips av gevinst Er ikke dette en virkelig forferdelig risikovinstforhold de fleste handelsfolk anbefaler et 2 1 eller 3 1 gevinstrisikoforhold.

No comments:

Post a Comment