Wednesday 8 November 2017

Forex Skolen


Du trenger ikke å gå gjennom den samme reisen, gjør de samme feilene og slår hodet mot de samme veggene jeg har gjort disse feilene for deg, slik at du ikke må Hvorfor lære av dine egne feil når du bare kan lære av meg . Din største risiko er å sørge for at du får den beste handelsutdanningen, og ikke kast bort den dyrebare tiden du har på alt søppel som er der ute. Internettet er et dobbeltkantet sverd. Det er flott fordi det lar deg bli lett tilgang til den informasjonen du trenger for å raskt forbedre din handel, men det betyr også at det blir mye mer søppel publisert, og ta bort oppmerksomheten din som du ikke trenger å konsentrere deg om. Det beste du kan gjøre er å lære å bli stor sannsynlighet handelsmann ved å registrere seg til VIP-e-postklassen under Når du vet hvordan du lager høy sannsynlighet og lavrisikohandelsoppsett, vil du kunne gjøre dem i alle tidsrammer og mange forskjellige markeder som skaper store handelsmuligheter for deg. Jeg begynte å handle Jeg lagde noen hundre dollar med ekte penger Yay. MEN - Det var en hel ulykke jeg hadde gjort en 5 min handel på AUDUSD Hvorfor handlet jeg 5 minutters tidsramme Jeg visste ikke at det var noen gang rammen på plattformen. Jeg hadde ingen anelse om hva jeg gjorde på markedsføringsplattformen som jeg handlet på den gangen, men de var ganske mye de eneste rundt og det var et konstant slag bare for å holde deres diagrammer fra å krasje hver 30 sekunder. Jeg kom hjem fra jobb den første natten og fikk skrekk i livet mitt for å se balansen min med en stor forandring. Jeg trodde at handel på AUDUSD ble stengt, men jeg hadde gått til sengs forrige natt, reiste meg å jobbe og hele tiden forlot en 5 minutters handel som svingte uten stoppstopp på plass LUCKY. Dette var nesten 10 år siden og en stor leksjon på en lang og vind veien Problemet jeg møtte igjen da 10 år siden var at det ikke var noe online kurs og ingen kvalitet utdanning for å hjelpe meg i min handelsreise som det jeg s for deg. Les Forex Free Online Beginners Course. Welcome til Forex School Online Gratis Online Beginners Trading Course Dette nybegynner kurset er blitt satt sammen av Master Price Action trader Johnathon Fox for nybegynnerhandleren som ønsker å lære å handle Forex vellykket og med en rett frem kurs på nettet I det gratis online nybegynnere Forex kurset får du all den informasjonen du trenger for å få en fast forståelse av de grunnleggende Forex trading konseptene. Dette kurset er designet for å gi deg den kunnskapen du trenger for å komme i gang i Forex markeder og sette deg på vei til å bli en selvsikker vellykket handelsmann Etter å ha fullført Forex School Online Beginners Course vil du være klar til å ta det neste trinnet og studere Advanced Price Action Trading Course som er designet for seriøse handelsmenn som ønsker å ta neste steg i sin handel og begynne å lage ekte handler med høy sannsynlighet og lav risiko trading method. All the success. Forex Scho ol Online Team. Forex Skole Online Beginners Course Course Outline. What er Forex. Hvis du noen gang har reist til et annet land, måtte du vanligvis finne en valuta exchange booth på flyplassen, og deretter bytte pengene du har i lommeboken din hvis du re en dude eller veske hvis du er en dame eller mann veske hvis du er en metrosexual i valutaen til landet du besøker. Du går opp til disken og legger merke til en skjerm som viser forskjellige valutakurser for forskjellige valutaer. Du finner japansk yen og tenk på deg selv WOW Min en dollar er verdt 100 yen Og jeg har ti dollar jeg skal bli rik Denne spenningen blir raskt drept når du stopper ved en butikk på flyplassen etterpå for å kjøpe en boks av brus og plutselig , halvparten av pengene dine er borte. Når du gjør dette, har du hovedsakelig deltatt i forexmarkedet. Du har byttet en valuta for en annen. Eller i forex handelsvilkår, forutsatt at du er en amerikaner som besøker Japan, har du solgt dollar og kjøpt yen. Før du flyr hjem igjen, yo Du stopper ved valutavekslingskiosken for å bytte den yenen du mirakuløst har igjen. Tokyo er dyrt og legg merke til at valutakursene har endret. Det er disse endringene i valutakursene som lar deg tjene penger på valutamarkedet. Valutamarkedet markedet, som vanligvis kalles forex eller valutakurs, er det største finansmarkedet i verden. Sammenliknet med den measly 22 4 milliarder per dag volumet på New York Stock Exchange NYSE, ser valutamarkedet seg helt ginormous med sine 5 3 TRILLION a dagers handelsvolum Forex rocker våre sokker. La oss ta et øyeblikk for å sette dette i perspektiv ved hjelp av monstre. Det største aksjemarkedet i verden, New York Stock Exchange, handler om et volum på rundt 22 4 milliarder kroner hver dag. Hvis vi brukte et monster for å representere NYSE, vil det se ut som dette. Du hører om NYSE i nyhetene hver dag på CNBC på Bloomberg på BBC heck, du hører nok sikkert om det på ditt lokale treningsstudio. NYSE er opp i dag, bla, bla Når folk snakk om markedet, de betyr vanligvis aksjemarkedet Så NYSE høres stort, det er høyt og liker å lage mye støy. Men hvis du faktisk sammenligner det med valutamarkedet, vil det se ut som dette.

No comments:

Post a Comment