Monday 2 October 2017

Aksjeopsjoner Kalv Demi Glace


Matlaging Cartoons. Press Releases. Meal Planning. Grocery List. All About Meats. All Om Pasta. All About Poultry. Rice Grains. All About Seafood. All About Seasonings. Specialty Foods. All About Vegetables. Cheese Primer. Real Cheese Pleasers. Basic Pantry. Wine Tastings. Basic Cooking. More Techniques. Appetizer Recipes. Bread Pizza Oppskrifter. Frokost Oppskrifter. Dessert Oppskrifter. Etniske Oppskrifter. Kid-Friendly Oppskrifter. Leftover Oppskrifter. Pasta Oppskrifter. Quick Easy Oppskrifter. Rice Oppskrifter. Sauce Oppskrifter. Shortcut Oppskrifter . Side Oppskrifter Oppskrifter. Væske Oppskrifter. På Hånd Oppskrifter. Maten Oppskrifter. Oppskrifter. Buffalo Oppskrifter. Lamb Oppskrifter. Oppskrifter. Kanin Oppskrifter. Vanlige Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Tyrkia Oppskrifter. Salat Oppskrifter..Salad Dressing Recipes. Seafood Recipes. Clams Muslinger Oppskrifter. Krab Oppskrifter. Fisk Oppskrifter. Lobster Oppskrifter. Scallop Oppskrifter. Skrimp Oppskrifter. Suppe Oppskrifter. Brothy Suppe Oppskrifter. Kjølt Suppe Oppskrifter. Tikket Suppe Oppskrifter. Stock Oppskrifter. Stew Oppskrifter. Som Bra Som det blir oppskrifter. Gratulerer BBQ. Large Appliances. Small Appliances. Tools Gadgets. Cookbooks Magazines. Mat og matlaging Posters. Gourmetmat. Chef Interviews. Cooking Terms. Cooking Videos. Tips og Facts. Culinary Schools. All Culinary Schools. Online Schools. Schools By City. Baking Pastry Schools. Hosp Management Schools. Culinary Articles. Baking Pastry Articles. Hosp Management Artikler. Kulinary Education. Culinary Careers. The Art Institutes. Scholarships Grants. Scholarships Grant Listings. Kids Can Cook. Culinary Education Books. The Secret to Great Sauces is Great Ingredients. If du spør mine døtre, hva er deres favorittmåltid, og de vil fortelle deg, pappa s biff med saus. Jeg elsker at mine små jenter nyter et godt stykke biff som New York strip biff eller en filet Mignon servert med en rik brun saus laget med knust pepparkorn eller vilt sopp og en rik base for å gjøre det til en god kvalitet. Serveres med stivelse og en grønnsaksside på siden, kan vi sette sammen på mindre enn 30 minutter, og jeg vet at min kone og barn vil bli lykkelige. o Hva er hemmeligheten til å lage Restaurant Kvalitet Sauser hjemme Demi Glace. Hva er Demi Glace. Demi Glace er en rik brun saus tilberedt ved å kombinere brun saus og Espagnole saus, en av de fire morsausene utpekt av den store 19. århundre kokken Antonin Carme s Det er i hovedsak kjernen til alle de store klassiske brune sausene og brukes over hele verden på restauranter for å forberede sauser. Problemet med hjemmelaget kokker er det krever mange bein, mye oppmerksomhet og mye tid til å forberede demi-glace riktig og de fleste hjemme kokker, inkludert meg selv, har ikke tid til å forberede det fra grunnen. Lucky for oss er det nå noen gode demi glace-produkter på markedet, inkludert de som er oppført nedenfor, tilgjengelig gjennom Amazon. Hvordan å heve dine egne sauser hjemme. Jeg vil si om det er en ingrediens som forhøyet måten jeg lagde på, det er dette jeg kan ikke fortelle deg hvor mange måltider jeg har tilberedt for venner og familie, og de kan ikke tro hvor flott sausen er, spiller ingen rolle om du sp sluttidene jobber på alle de andre delene av måltidet, kommentarene handler alltid om sausen og hvordan gjorde jeg det og kan jeg gjøre dette hjemme i kjøkkenet mitt også. Faktum er at alle med litt øvelse kan grille eller saute opp en biff eller et kyllingbryst Den ekte utfordringen for meg er å lage en utrolig hjemmelaget saus som er god som en jeg kan bli servert i en restaurant med høye endringer. Hvis jeg kan gjøre det, er måltidet en suksess Problemet for de fleste hjemmekokkene har de ikke de riktige ingrediensene som demi-glace fordi de er vanskelige å finne og enda vanskeligere å lage selvfølgelig Restaurant Quality Demi Glace-produkter er nå tilgjengelige for Home Cooks. Below finner du noen av de beste kommersielle demi-glace-produktene på markedet etter min mening er de fleste av de som er oppført tilgjengelig med Amazon Prime, så hvis du er medlem, kan du få dem levert på to dager, noen over natten for gratis levering. Noen av disse er pakket for hjemmebrukere, men et par av dem er oftest solgt til restaurant s og catering business. The ingrediensene varierer som gjør prisene jeg anbefaler deg å lese gjennom de forskjellige produktene og finne en eller to som oppfyller deg ingrediens krav og passer ditt budsjett Gi dem en prøve og sammenligne dem med andre produkter på markedet for å bestemme Hvilken er best for deg. Du kan også være interessert i min artikkel, Making Sauces at Home som beskriver min 5 trinns metode for å forberede profesjonell kvalitet brun sauser. Hvordan lage en enkel, men deilig saus til biff som selv barna skal spise. 1 sjalott, hakket.2 spiseskjeer usaltet smør. 1 4 kopp rødvin eller port. Fersk pepper.8 oz Demi Glace. Hvordan du skal tilberede hjemme. Legg en liten sauspanne over middels høy varme. Legg 1 spiseskje smør Når smør er varmt, men ikke brennende, tilsett hakket skallle. Saute sjalotten til gjennomsiktig, ca 2 minutter avhengig av pannen og komfyren. Hva jeg mener med dette er alle bruker forskjellige kvalitetspanner og forskjellige typer ovner. Begge faktorer Vil kan ha stor effekt på hvor raskt noe vil lage mat, så det er svært vanskelig å gi nøyaktige tider. Fjern pannen fra komfyren og legg til vinen eller porten. Sett pannen tilbake til komfyren og legg til litt ferskt pepper. Hvor mye legger du til vil avhenge av din individuelle smak. Reduser vinen til det er bare en essens igjen, praktisk talt ingenting Hvis du er bekymret for at jeg gir alkohol til jentene mine, don t Det brenner av mens du reduserer det Mest av det uansett. Når Vinen er redusert, legg demi glace til pannen. Simm på lav varme til sausen er tykk nok til å belegge en skje eller til en konsistens du foretrekker Noen mennesker har fortalt meg at de liker det mindre tykk. For å fullføre sausen og gi det ekstra glans og smak, legg til gjenværende spiseskje med smør. Hvis du ser på kaloriene dine, kan du hoppe over dette trinnet. Smak og juster krydder med salt er det så enkelt, og du vil ikke tro hvor flott det er. Det er en sikker vinner og jeg vet at du vil være fornøyd. Noen Top Com Mercial Demi Glace Kilder på Amazon. Related Posts. Making Great Sauces at Home. Making Incredible Sauces at Home. How å lage Brown Stock. How å lage enkle Pan Sauces. Cooking Cartoons. Press Releases. Meal Planning. Grocery List. All About Meats. Alle om Pasta. Alle om Poultry. Rice Grains. All om Seafood. All About Seasonings. Specialty Foods. All om grønnsaker. Cheese Primer. Real OST Pleasers. Basic Pantry. Wine Tastings. Basic Cooking. More Techniques. Appetizer Recipes. Bread Pizza Oppskrifter. Frokost Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Oppskrifter. Skål Oppskrifter. Vektarske Oppskrifter. På Hånd Oppskrifter. Oppskrifter. Biff Oppskrifter. Buffalo Oppskrifter. Lamb Oppskrifter. Pork Oppskrifter. Rabbit Oppskrifter. Velke Oppskrifter. Venison Oppskrifter. Poultry Oppskrifter. Kylling Oppskrifter. Duck Oppskrifter. Turkey Oppskrifter. Salad Oppskrifter. Salad Dressing Oppskrifter. Sjøskinn Oppskrifter. Klatter Muslinger Oppskrifter. Krab Oppskrifter. Fisk Oppskrifter. Hummer Oppskrifter Callop Recipes. Shrimp Recipes. Soup Recipes. Brothy Soup Recipes. Cold Soup Oppskrifter. Tikket Soup Oppskrifter. Stock Oppskrifter. Stew Oppskrifter. Som Bra Som Det Gis Oppskrifter. Grilling BBQ. Large Appliances. Small Appliances. Tools Gadgets. Cookbooks Magazines. Food og Cooking Posters. Gourmetmat. Chef Interviews. Cooking Terms. Cooking Videos. Tips og Facts. Culinary Schools. All Culinary Schools. Online Schools. Schools By City. Baking Pastry Schools. Hosp Management Schools. Culinary Articles. Baking Pastry Articles. Hosp Management Articles. Culinary Education. Culinary Careers. The Art Institutes. Scholarships Grants. Scholarships Grant Listings. Kids Can Cook. Culinary Education Books. How å lage Brown Stock at Home. If du lurer på hva er forskjellen mellom brun lager og biff lager , Jeg m tenker det har å gjøre med beinene Med biffbehold bruker du bare biffbein, men med brunt lager bruker du både biff og kalvekjøtt. Hvis det er en annen forskjell jeg ikke vet om, vennligst gi beskjed om det i kommentar s below. Brown Stock er en av de mest populære bestandene som brukes av profesjonelle kokker og en av de første aksjene undervist i mange kulinariske skoler. Flere og flere hjem kokker lærer å forberede en grunnleggende brun lager fordi det er grunnlaget for å lage et tall av klassiske sauser, inkludert brun saus, demi-glace og pan sauces. When en brun lager er redusert til en tykk sirup kalles det Glace de Viande I tillegg til å være kritisk i sausfremstilling, blir brunt lager og glace de viande ofte brukt som en base for supper og braises og gi noen retter ekstra smak og farge. Brown lager er ikke vanskelig å lage, men tar mye tid og utstyr for å lage grunnleggende brun lager, og hvis du vil forberede en glace de viande, tar det jevn lengre Nedenfor er en grunnleggende oppskrift for å lage en enkel brun lager hjemme, men hvis du ikke er interessert i denne tidkrevende prosessen, sjekk ut de kommersielle produktene nå for å lage mat under oppskriften. Er de så gode som hjemmelaget. Ikke sikker på fordi jeg sjelden lage hjemmelaget brun lager lenger fordi jeg kan kjøpe en veldig god kommersiell brun lager til min sauser og stuvninger Disse produktene sparer meg mye tid, så jeg kan piske opp retter som pleide å ta timer å forberede og nå ta en brøkdel av den tiden. Oksekjøtt Stock. Stock er væsken som resulterer fra å smøre bein, aromatiske grønnsaker og urter i lengre tid. Bein, i motsetning til kjøtt, er ansatt fordi de er rike på proteinkollagen. Kalvekjøtt er foretrukket over biff fordi de inneholder mer kollagen Kollagen denaturer i det viskøse proteinet kalt gelatin som legger kroppen til lager. Maten kan brukes i stedet for bein, men det er så Meat imbibes lageret med mer smak, men ikke viskositet, hvilket er målet med å lage lager Lagre laget av kjøtt og ikke ben blir kalt bouillon. For å øke smaken av et lager og utdype sin farge, blir beinene først stekt i en ovn. De blir så plassert i en stor lagerpot med vann, grønnsaker og urt s og simmered Avhengig av den spesielle kokken eller kulinariske teksten, er det tre prosessoriske valg når det gjelder grønnsakene.1 Grønnsakene kan også stekes, sammen med beinene. Argumentet her er at, som beinene, roser grønnsakene deres smak og dermed den resulterende bestanden.2 Steking av grønnsakene er utelatt I stedet blir de ganske enkelt tilsatt rå til lagerpotten etter at beinene har kokt.3 Steking av grønnsakene er utelatt og de, sammen med urter, blir ikke lagt til stockpot i begynnelsen, som i trinn 2, men en time før lageret er gjort. Rangeringen her er at utvidet smøring av grønnsaker og urter gjør at smaken deres nedbrytes og sprer seg. Legger dem en time før matlagingen er tilstrekkelig tid å trekke ut deres essens uten å gjøre dem uskadelige. Noen kokker vil klamre seg fast ved sin spesifikke metode, men jeg må fortelle deg at jeg har laget lager utallige ganger med alle tre variasjonene og har ne ver sett en markert forskjell i sluttproduktet Jeg favoriserer det tredje alternativet, for det meste fordi det er lettere å skumme bestanden uten grønnsaker og urter i veien. Skum må gjøres regelmessig i hele matlagingen for å fjerne overflødig fett og skum som flyter til overflaten. Det er noen andre aspekter å være oppmerksom på når du lager lager. Begynn med kaldt vann, som vil ekstrahere beinets proteiner mer effektivt, bruk en pott som er høyere enn den er bred, for å lette fordampningshastigheten og koker det på en veldig god simmer. Boblene bør bare være lette å bryte overflaten. OK, med alle de permutasjonene og retningslinjene i tankene her er instruksjonene for å lage lager. Gratulerer, men pottformen er for fettfjerning, hvis du vil ha raskere fordampning bredere gryter educe raskere som de har mer overflate i luften jeg legger merke til ingen bacon i oppskriften Isn t klassen biff produkt laget med det. Men ikke ta noe jeg legger som en dårlig anmeldelse, dette er en flott side Simple produserer et veldig fint produkt. Å gå i butikken nå for å få beinene. Hvordan var dette en flott og enkel forklaring på et svar jeg har latt etter en stund nå, takk så mye sauser er en fin måte å avslutte en tallerken på og jeg har blitt lei av å lage enkle creme sauser til kjøttet jeg prøvde flere rødvinsåser som dreier seg om en enkel vin - og lagerreduksjon etter at du har tappet pannen, men jeg får det aldri til konsistensen i restaurantene. I dag er jeg lagt til noen igjen over saus for å tykke opp vinssausen min, ikke veldig stilig, jeg vet, men det gjorde den resulterende rødvinssausen tykkere. Jeg ser frem til å utføre disse instruksjonene for å lage en bedre Demi Glace for en bedre saus. Kan du gi meg noen ideer oh hvordan jeg best kan bevare Demi-glace Når jeg lager kyllinglager, brenner jeg det mens det s rører varmt og det holder i kjøleskapet i omtrent en uke Er det noen måte å øke denne lagringstiden jeg ikke har en fryser. Den motvillige Gourmet sier. Maitri, freezin g ville være den beste løsningen, men jeg ville prøve å redusere så mye du kan til du får en veldig tykk gelatinøs konsistens. Jeg er ikke en matforsker, men det er fornuftig for meg jo mer redusert, jo lengre vil det vare i kjøleskapet. Hvordan lenge jeg har ingen anelse Det er noen kommersielle produkter på markedet med fantastisk holdbarhet som over restaurantkvalitet resulterer uten de timene som er involvert med å lage en demi glace fra grunnen lykke til og la meg få vite hvordan det viser seg. Lain Lavoie sier. Jeg er ikke en kokk og bare prøver å få tak i demi-glace ting. Jeg klarer ikke å se hvordan demi-glace vil smake annerledes enn den brune sausen Du tar brun saus, fortynn den med lager og reduser den med halvparten. Won det ser ut og smake like mye som brun saus, med litt mer lager i den. Alan, det vil smake som brun saus, men en utrolig smakfull, konsentrert brun saus Hvis du smakte en klassisk forberedt demi glace, kan du ikke like smaken av den. kan være for overveldende for deg r personlig smak, men når du bruker den til å lage en saus, wow, smaker eksplodere i munnen din uten å lage en demi glace fra grunnen, prøv å bruke en kylling lager Ta en kopp kylling lager og redusere det med halv og deretter sammenligne smaken av den reduserte kyllingbestanden til vanlig kyllingbestand for å se om du kan smake forskjellen Ja, reduksjonen vil smake som kyllingelager, men en mye sterkere kyllingbestand. Vil det smake godt på egenhånd. Sannsynligvis ikke, men prøv å lage en reduksausaus med det og du vil bli wowed av resultatene Gi meg beskjed. Din blogg er utrolig nyttig Jeg har et spørsmål om den brune sausen Bruker du usaltet matlagingssmør til dette Vårt vanlige smør er saltet og derfor lurer jeg på. Også jeg antar at saus vil vare uker i kjøleskap og måneder i fryseren. Motvillig Gourmet sier. Koel, takk for dine kommentarer Vi har vanligvis usaltet smør i huset, men jeg har laget denne sausen med begge og smaker på krydder i slutten Du koker det ned så generelt vil jeg anbefale usaltet. Ikke å være matnæringsekspert. Jeg kan ikke garantere at det varer i uker i kjøleskapet. Jeg antar det avhenger av hvor godt du forsegler det og temperaturen på kjøleskapet ditt, men i huset vårt, jeg kan ikke se det som varer så lenge jeg antar at du kan fryse det, men jeg gjør det. Vi bruker vanligvis det opp med måltidet eller med rester neste dag. Hvis du så innlegget fra tidligere i dag, vet du at denne videoen har blitt forsinket gjør til mystiske og nær katastrofale lydproblemer, men til slutt har vi den første demi av oppskriften, og jeg håper det var ventetiden verdt. Dette er min teknikk for kalvekjøtt demi-glace, og det er ikke mye jeg skal For en ren kalvekjøttmasse reduksjon, forsterket med ikke noe mer enn mirepoix og tomat, gjør jeg ikke den klassiske roux-baserte espagnolesausen, som tradisjonelt er blandet med kalvekjøtt og redusert med halvparten. Moderne versjoner som dette avgir melet og reduserer bare lageret til den naturlige gelatin fra bein tykkere opp ting Du får en mye mer intensivt flavored saus, med en fantastisk luksuriøs munnfølelse. Jeg lager også en ren versjon av bestanden uten den tradisjonelle buketten garni, som er en veldig klassisk bunke med urter og krydder, vanligvis innpakket og bundet inn et stykke purre. Det ser pent ut, men jeg kan legge til noen eller alle smaker når som helst, og vi vil også alltid bruke dette som en base for andre sauser og applikasjoner, som alle tar med seg sine egne urt og krydder blander I utgangspunktet liker jeg å holde alternativene mine åpne. Fortsett innstilt for del to hvor jeg skal vise deg hva du skal gjøre med denne livsskiftende væsken, samt hvordan du deler og lagrer den i mange måneder med brun saus nirvana Jeg håper du ringer Slakteren din og bestiller noen kalvekjøtt snart. Nyt. Ingredienser til 3-4 dl. Demi-Glace.10 lbs kalvekjøttboller, ledd og mergbones.1 ss vegetabilsk olje.4 gulrøtter, kutt i 2-tommers stykker.3 løk, kutt i åttende gjorde jeg uten å tenke, men du må ikke skrelle løkene.4 ribber selleri, kutt i 2-tommers stykker. 1 6-oz kan tomatpuré. 10 quarts vann. Mens bestanden simmers veldig, veldig forsiktig i 18 timer, vil nivået falle noen få inches i potten, noe som er greit, men hvis det virker som væskenivået blir lav, legg til noen kopper vann i 53 kommentarer. Ok som ser så bra ut, jeg kommer til å løpe ut og kjøre kalvekjøtt så snart jeg ser del 2. Kan du bruke en trykkkokeren for å redusere tiden til å lage mat og deretter redusere etterpå. Når jeg reduserer et lager bruker jeg en liten vifte for å blåse luft over toppen Dette gjør at du kan skru opp varmen til super høy og fordampe så fort som mulig uten å koke det. Kan du oppnå nær det samme med bare biffbein eller ville det være for helt annet å kalle det Hvor mye går vi glipp av, hvis vi går ut av kalvekjøttet for biff, gjør jeg ikke kalvekjøtt fordi jeg ikke er et monster av et menneske. Selv om du er fantastisk, kan jeg ikke vente å bruke begrepet slappin det glace i kjøkkenet. Mmm, luxardo kirsebær. Bein av noe dyr vil fungere på samme måte, men kalvekjøtt har betydelig mer kollagen, noe som gjør det mye, mye bedre, jeg kan ikke kommentere om det er verdt å gjøre med andre bein eller ikke, siden det er en subjektiv mening. Sørg for at jeg ikke er en trykkkokers fyr, så jeg har ingen anelse om, selv om du ikke kunne gjøre det veldig mye. Hei kokk når du forventer å legge inn del 2. Kan ikke vente. Godt flaks å finne en trykkkoker som kan håndtere 10 kg kalvekjøttbones. Jeg m bare si. Kan ikke vente på del 2 Takk kokk. Jeg har helt rost på av en stor kokk for ikke å nedkjøle stekepannen. På nøyaktig hvilken alder av kua går det fra et monster til en vanlig forbruker når den bruker sine deler. Dessuten påvirker forbruker kalvekjøttet til et menneskelig oppdratt, sunt dyr monsterstatus. Man, hvis scenen på deg slapper den blokken av demi glace i slutten, er ikke vurdert mat p0rn da jeg ikke vil vite hva som er. Din forhåndsvisning av del 2 viser den gelatiniserte Demi-glacen. Hvordan er det forskjellig fra en aspic. Enden Det var som 50 nyanser av Demi-Glace Du burde ha satt en blindfold rundt den eady bestilte kalvekjøttene jeg håper del to kommer raskt nok hehehehe. men jeg sparer isbiter til Manhattans Ja, jeg så Luxardo-kirsebærene i kjøleskapet der. Jeg antar at spørsmålet mitt er hva sprit du bruker til Manhattans. Jeg har allerede avgjort i huset mitt med tillatelse fra min kone, selvfølgelig vil dette bli en årlig vårtradisjon. Vi skal lage Demi-Glace hver vår for å vare oss gjennom sommeren og høst våren fordi du kan åpne vinduene og lufte kjøkkenet og grille BBQ sesongen skal begynne som er når vår Kjøttkonsumet går høyt. Takk Chef John, som alltid. Ny på nettstedet ditt, fantastisk, hekta allerede, se etter del 2 demi-glace, og jeg elsker piano spiller bakgrunnen du spiller god sans for humor, og jeg vil glede deg over dine ting. Kan jeg bruke oksehaler. Vil du lage en halv oppskrift krever en vesentlig endring i timing eller behandling av demi-glace jeg har ikke en stor nok lagerpotte for de 10 pundene av kalvekjøttbenene. Jeg liker virkelig å se på videoene dine og ivrig venter hver ny episode. Annet enn å holde et øye på væskenivået, gjør størrelsen på gryten ikke endringer i teknikken i det hele tatt. Hvor mye skal jeg forvente å betale for kalvekjøtt. Jeg betaler vanligvis ca 4 per pund. For dyrt for mitt budsjett, dessverre, vil kylling bein fordi de gjør buljong til kongestrøm på samme måte. Og må beinene være friske, eller vil det fungere bra hvis jeg fryse dem når jeg samler dem over tid. Dine frosne bein fungerer fint en gang tines. Jeg gir vanligvis ikke kommentarer men jeg må uttrykke hvor mye jeg elsker videoene dine og oppskrifter. Jeg vil takke deg for å introdusere ny mat til livet mitt. Jeg kokte ting jeg aldri har hørt om før, og ble forelsket i dem. Jeg er aldri fornøyd med vanlige hjemmelagede matoppskrifter noe mer Og jeg liker også at du lærer litt matvitenskap i videoene som hjelper meg med å justere oppskriften som jeg liker. Vennligst legg inn flere takk. Jeg gjorde dette i kalkunfryseregryten. Det var stort nok, og når det kom tid å koke for reduksjon varmt som helvete gassbrann på frityrarbeidet fungerte mye bedre enn min wimpy elektrisk komfyr. Kan du legge til vin til vannet for å få det en enda rikere smak jeg vil gjøre det over påske. Dette innlegget var det beste og det verste som noen gang har skjedd med meg jeg har siktet gjennom miasmaen av forvirrende demi glac teknikker på nettet, og så ser dette ut som det er best, men i denne lille burg.500k befolkningen kalvekjøtt er en fantasi av fantasien. Ingenting annet enn stinkøyet når jeg ber om dem. Kokk John, kan jeg gjøre dette ut av Brontosaurus-beinene Tilsynelatende det er lettere å komme forbi her. Her er mitt første forsøk på å lage dem. Jeg ble inspirert av Chef John etter at han publiserte et par YouTube-videoer med instruksjoner. Sjekk dem ut, og det var ganske tre dagers eventyr, men resultatet var utrolig bra Jeg captioned hvert bilde som beskriver hva jeg gjorde HT til Chef John for ideen om å slappa, slappa demi glace. Ah, jeg glemte koblingen til fotoalbummet mitt Her er det for alle interesserte. Her i Nord-Virginia er det utrolig Det er vanskelig å finne kalvekjøttboller - selv fra slaktere. De lokale dagligvarebutikkene har brystkornsmarveben for 1 99, så jeg m tenker på å gå med det. Tross alt, hva er biff, men eldre kalvekjøtt. Etter å ha sett kommentaren ovenfor om kollagenet Å være større i kalvekjøtt, vil jeg kompensere ved å legge til 2-3 pund av biffbein. Enhver hint om forholdet mellom nakke og myrbens. Internt søk sier at halsen kan ha mer kollagen enn marmben, så kanskje 60 nakke og 40 marg. Hva tror du. Jeg beklager, men kokk John er på ferie denne uken. John, det er en Demi-glaci, det samme som et kjøttglaci eller en glacé de viande. Også James Peterson sier i sin bok Sauser at en Demi-glac kan gjøres ved å redusere en allerede lagerført lager, var det du lagde en aksje, eller var det en lager opp til deg i løpet av 8-10 timers simmering og gikk inn i en 18-24 timers simmer. John, jeg har fulgt deg teknikk assiduously 10 kalvekjøttben fra den beste slakteren i 6 fylker, og jeg har 2 fettfett og 6 eller flere q esser av essenser Det hele sank i 24 timer, så jeg vil la det sette over natten. Det har nok ikke nok varme under det, så dette er 0 90, takk for at du er inspiratorisk. Jeg har laget demi fra din oppskrift denne fortidens helg. Veldig lett Jeg kan sende bilder av den gamle slappa-slappa hvis du vil ha bevis. For å styre opprettholde væskenivået, kan du ikke bare legge et lok på potten, og ta det av når det er på tide å redusere. Jeg har plass til en 20 qt pott, bare om en 12 Kan jeg fortsatt bruke de samme mengdene og bare redusere mengden vann, eller skal jeg porsjon alt ned for å imøtekomme for den mindre potten. Legg lokket av - du vil ha fordampning Ved å bruke et deksel øker den indre temperaturen, noe som gjør det vanskelig å vedlikeholde. Dykk ingrediensene halvt og bruk 2 potter. Dette gjør at overflaten fordampes, slik at du må legge til vannet regelmessig for å opprettholde et vannnivå over beinene . John, min diamant glade ikke opp har noen råd eller tips takk Min slakter kuttet et helt biff i 2 stk. så det var bare 2 ledd. Det er mulig at det ikke var nok ledd til å gi mer kollagen. Ja, det var problemet. Du trenger mange ledd. Jeg brukte vanlige biff bein ingen ledd Ikke bekymre deg etter å ha studert denne oppskriften jeg skjønte at det var ikke mye mer enn biff jell-o så jeg la til to pakker med gelatin Det festet pent For de som ikke har en gigantisk gryte å simre i slapp av bare sett alle beinene i den største potten din, og legg deretter til vannet til det er fullt. Du må bestemme hele punktet Simmer og konsentrere demi, når vannet blir lavt, legg til mer vann til du har lagt til alle Chef John s påkrevd væske Hovedmålet er å simre, redusere og tilsett vann til alt vannet er lagt til, så når du er på det nydelige 8 kvart punktet, legg til to pakker med gelatin og høste fordelene. Jeg ga dette et forsøk i går og det kom ut jævla nær perfekt Hadde ikke annet valg enn å bruke biffbein men sørget for at de fleste var fellesdeler. Det produserte mye mer fett enn jeg forventet, men det var lett å skrape av etter at det hadde koagulert. Det hadde en dyp rød farge og en fin fast kropp som jiggled da jeg ga den den gamle slappa slappa. Nå har jeg bare trenger en god oppskrift å bruke den med Ikke å bruke disse tingene på hamburgere, det er for mye tid og krefter å kaste bort på noe enkelt. Noen forslag. Du brukte ikke en Bouquette Garni, og det høres rart ut for meg. Det ser utrolig ut legg til rødvin til det jeg elsker rødt i nesten alle mine sauser. Et forslag til å forbedre dette som legger til enda mer tid I ​​videoen blir lageret redusert ved koking etter at det faste stoffet er fjernet. Fettet er fremdeles til stede, og koking vil emulgere fett i væsken Noen vil senere stige til toppen når du lar reduksjonen avkjøles, som vist i neste video, men noe av fettet er permanent i demi-glace. En forbedring er å ta aksjen og avkjøle den etter å ha belastet en gang kul, sett i kjøleskapet i flere timer eller over nite Fettet vil stige til toppen, men nå kan du fjerne det før det blir emulgert i demi. Fortsett å koka og redusere. Kok, dette er begravet nederst, men du har aldri nevnt noen oppskrifter for denne sausen, bortsett fra å legge til det til en annen saus Så jeg håper du ikke tankene om jeg deler en oppskrift sentrert rundt dette som fungerte - veldig bra, jeg tok noen kyllinglår og seared dem med litt hvitløk og så kuttet i stykker jeg fjernet kylling og satte inn 4 krydder hvitløk, vær forsiktig så du ikke overkoker og deretter 5 isbiter av demi-glasuret Etter noen få minutter fikk den den vakre glansen, noe salt, og jeg la det gå lavt i 10 minutter Til slutt la jeg 1 4 kopp tung krem 1 4 kopp rødvineddik Egentlig, veldig bra. Hei kokk, jeg lagde litt mer demi-glace, men denne gangen la jeg litt rødvin til prosessen Sorta gjorde en sørfransk middelhavs ting ved å legge til rødvin, hvitløk, timian og rosmarin til min mirepois Du må prøve det hvis du ikke allerede har elske dine videoer, så inspirerende Hei, takk for mottakeren. Jeg har vært på utkikk etter denne typen recepie og har sett mange versjoner av det. Jeg har to spørsmål. 1 I din mottaker bruker du ikke rødvin som andre. Hva er årsaken? 2 Må du oljen beinene før de kommer inn i taket. Takk så mye for svaret ditt Effie. Jeg smelte beinene i 12-15 timer. Senere innså jeg at de fortsatt hadde mark på dem. Og min lager smakte veldig svak og hadde ingen tekstur. Gjorde jeg ikke simre lenge nok eller ikke varmt nok. Jeg ristet beinene på forhånd. Vil sette pris på noen veiledning, så jeg får det rett neste gang.

No comments:

Post a Comment